Ügyfélszolgálat

Panaszbejelentés

Vissza az áttekintéshez

Biztosítótársaságunknál folyamatosan arra törekszünk, hogy ügyfeleinket a legmagasabb színvonalon, igényeiknek megfelelve szolgáljuk ki. Célunk, hogy ügyfeleink elvárásait még jobban megismerve, és azt szem előtt tartva folyamatosan fejlesszük termékeinket, szolgáltatásainkat, üzleti folyamatainkat.

Amennyiben Ön panasszal kívánna élni szolgáltatásunkkal kapcsolatban, úgy azt az alábbi dokumentum kitöltésével és társaságunkhoz való eljuttatásával teheti meg.

Panaszbejelentő nyomtatvány

 A panaszkezelésről szóló részletes szabályzatunkat az alábbi dokumentumban olvashatja:

Panaszkezelési szabályzat

Pénzügyi panasz esetén fordulhat közvetlenül az MNB szervezetéhez az alábbi információk alapján:

Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?

My rating

3 4