Segíthetünk?
Segíthetünk?

 

Biztosítási szerződéseivel kapcsolatos kérdéseivel forduljon a Generali Biztosító Zrt. telefonos ügyfélszolgálatához a +36 1 452 3333 telefonszámon a 6-os menüpontban, hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8:00 és 16:00 óra, csütörtökön 8:00 és 20:00 között.

További elérhetőségeket és az állományátvétellel kapcsolatos részletes információkat a www.generali.hu/allomanyatvetel oldalon olvashat.

Ügyfélszolgálat

Panaszbejelentés

Vissza az áttekintéshez

Biztosítótársaságunknál folyamatosan arra törekszünk, hogy ügyfeleinket a legmagasabb színvonalon, igényeiknek megfelelve szolgáljuk ki. Célunk, hogy ügyfeleink elvárásait még jobban megismerve, és azt szem előtt tartva folyamatosan fejlesszük termékeinket, szolgáltatásainkat, üzleti folyamatainkat.

Amennyiben Ön panasszal kívánna élni szolgáltatásunkkal kapcsolatban, úgy azt az alábbi dokumentum kitöltésével és társaságunkhoz való eljuttatásával teheti meg.

Panaszbejelentő nyomtatvány

 A panaszkezelésről szóló részletes szabályzatunkat az alábbi dokumentumban olvashatja:

Panaszkezelési szabályzat

Pénzügyi panasz esetén fordulhat közvetlenül az MNB szervezetéhez az alábbi információk alapján:

Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?

My rating

3 4