Az ERGO Életbiztosító Zrt. 2008-ban kezdte meg tevékenységét Magyarországon az UniCredit Bank Hungary Zrt. biztosítói partnereként a bankbiztosítás területén. 2013. január 1-jén a társaság beolvadt a korábbi VICTORIA-VOLKSBANKEN Életbiztosító Zrt.-be, mely ugyanattól az időponttól ERGO Életbiztosító Zrt. néven folytatja tevékenységét a magyar biztosítási piacon.
A biztosítótársaság tulajdonosi struktúrája:
- 88,8% - ERGO Austria International AG
- 11,2% - ERGO Versicherung Aktiengesellschaft
ManagementManagement

Freund László
Elnök - vezérigazgató, Igazgatóság elnöke
1973. augusztus 7.
Ajkán született1991 - 1996
Budapesti Műszaki Egyetem, Közlekedésmérnöki Kar, Gépészmérnöki szakirányVégzettség: okleveles gépészmérnök (MSc)
1996 - 1999
Budapesti Műszaki Egyetem,Közlekedésmérnöki Kar, Repülőgépek és Hajók tanszék
Státusz: PhD ösztöndíjas hallgató
1997 - 2000
Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem,Posztgraduális képzés
Végzettség: okleveles mérnök-közgazdász
1999 - 2003
Zürich Biztosító Rt.Kockázatvállaló, vagyon és technikai biztosítások
2003 - 2008
VICTORIA-VOLKSBANKEN BiztosítótársaságokÜgyvezető, Igazgatósági tag
2008 - 2012
VICTORIA-VOLKSBANKEN BiztosítótársaságokÜgyvezető igazgató, Igazgatóság elnöke
2013 -
ERGO Életbiztosító Zrt., BudapestElnök - vezérigazgató, Igazgatóság elnöke
ERGO Versicherung AG Magyarországi Fióktelepe, Budapest
Fióktelep - vezető

Horváth Gábor
Vezérigazgató helyettes, Igazgatósági tag
1981. július 19.
Nagyatádon született2000 - 2004
Nyugat - Magyarországi Egyetem, Közgazdaságtudományi KarVégzettség: közgazdász
2004 - 2007
SIGNAL Biztosító Zrt.Alkusz manager
2007 - 2008
AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.Vállalati vagyonbiztosítási kockázatvállaló
2008 - 2010
ERGO Versicherung AktiengesellschaftIT Project manager
2010 - 2012
ERGO Versicherung AktiengesellschaftIT Szervezés - tanácsadás csoportvezető helyettes
2012 - 2016
ERGO Versicherung AktiengesellschaftIT Szervezés - tanácsadás csoportvezető
2016 -
ERGO Életbiztosító Zrt., BudapestVezérigazgató helyettes, Igazgatósági tag
ERGO Versicherung Fióktelepe
Fióktelep - vezető helyettes

Hevő Krisztián
Igazgatósági tag, Számvitel, Befektetés és Kontrolling
1976. december 9.
Budapesten született1996 - 2000
Budapesti Gazdasági FőiskolaVégzettség: közgazdász
2005 - 2007
AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.Számviteli - szervezési szakértő
2007 - 2012
Autohome Biztosító EgyesületSzámviteli rendért felelős vezető
2007 - 2013
VICTORIA - VOLKSBANKEN Biztosító Zrt.Számviteli rendért felelős vezető
2009 - 2014
TGR Biztosítási Többesügynöki Zrt.Igazgatósgi tag
2009 - 2016
V-V Consulting Biztosítási Többesügynöki Kft.Számviteli vezető
2013 - 2016
ERGO Versicherung FióktelepeSzámviteli rendért felelős vezető
2007 - 2016
ERGO Életbiztosító Zrt.VICTORIA - VOLKSBANKEN Életbiztosító Zrt.
Számviteli rendért felelős vezető
2016 -
ERGO Életbiztosító Zrt.Igazgatósági tag
Felügyelő Bizottság
Thomas Herbert Schöllkopf, elnök
Mag. Josef Dietmar Adelmann
Norbert Aringer
Josef Kreiterling
Audit Bizottság
Az ERGO Életbiztosító Zrt.-nél a biztosítási tevékenységről szóló 2014. évi LXXXVIII. törvény (Bit.) 116 §-ában meghatározott audit bizottság feladatait 2017. május 18-tól a Felügyelő Bizottsága látja el. A feladatokat részletesen a Bit. hivatkozott §-a és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 3:291. §-a tartalmazza.
Invitation for Tenders for the Audit Engagement
ERGO Életbiztosító Zrt., Budapest
D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Részvénytársaság, Budapest
The above-mentioned companies intend to put the engagement for the audit of the annual financial statements for the financial year 2020 (1 January 2020 to 31 December 2020) out to tender in accordance with Article 16 of Regulation (EU) no. 537/2014 of the European Parliament and of the Council of 16 April 2014. The invitation for tenders will include the audit of the Solvency II balance sheet, the SCR and the compliance report to the Hungarian National Bank of the 2020 financial year.
We would draw your attention to the simultaneous invitation for tenders for the audit engagement for the financial year 2020 for Münchener Rückversicherungs-Gesellschaft Aktiengesellschaft in München and other subsidiaries included in the consolidated financial statements.
Auditors and audit firms may advise their interest in participating in the invitation for tenders by
6 p.m. CET on 28 February 2018 via the contact address Audit_Tender@munichre.com using the form provided on Munich Re’s homepage.
https://www.munichre.com/de/group/company/corporate-governance/auditors-report/index.html
Further information will be sent after the above-mentioned deadline of 28 February 2018 to the auditors and audit firms who have advised their interest in participating.